سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زینت بخش مرد، دانش و بردباری اوست . [امام علی علیه السلام]

بزرگترین وبلاگ موبایل و کامپیوتر و دانلود و قا


یه آپ انفجاری برین حال کنین بازم برین حالا تو نظر سنجی به بقیه رای بدین نامردا!!! استاد آریو می ترکونه با این آپلود ای خفنش !!!! برین حال کنین فقط.این شما اینم :

دیس آتیش توسط رضا پیشرو.همانطور که میدونید پیشرو با آتیش به هم زدن :

 Dad Bezan

آهنگ چکاوک از چنگیز و تیمور که از رپرهای کار درستن

آواز چکاوک

آهنگ سلطان رپ فارس سروش هیچکس و مسعود سعیدی و تتلو و.......

مسعود سعیدی ، هیچکس ، پیشرو ، تاتالو و قاف (علی جی) - تماس کاریش نکن 

آهنگ پدر خوانده از پیشرو و دیاکو باسه هیچکس خوندن:

Pedar_Khandeye_Man_DiyacoFTPishro

لینک ?

Pedar_Khandeye_Man_DiyacoFTPishrO

اینم خدا ترین دحتر رپر ایرانی پانی جونم:

Empo Feat. Pani & Dook & Karik & Tettis - Kisho Mat

 اینم آخرین و انفجارترین آهنگ :هیچکس به همراه گروه دادا

لینک Best Sharing

لینک 2Shared

لینک مستقیم

برای دانلود از لینک مستقیم کلیک راست کنید و گزینه Save Target As را انتخاب کنید

منبع:رپ تیم سابق



حسین بهنام ::: سه شنبه 85/11/3::: ساعت 12:14 عصر


ادعای وجود برنامه حمله تمام‌عیار آمریکا به ایران

به گفته یکی از تحلیلگران اطلاعاتی سابق آمریکا، طرح احتمالی آمریکا برای اقدام نظامی علیه برنامه اتمی ایران، فراتر از چند حمله محدود بوده و جنگی تمام‌عیار را علیه ایران به راه خواهد انداخت.

به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب» به نقل از «رویترز»، «وین وایت» از تحلیلگران ارشد خاورمیانه بخش اطلاعاتی وزارت امور خارجه آمریکا، که تا مارس 2005 در این پست باقی بود، گفت: «من برخی از طرح‌ها را دیده‌ام. این تنها یک حمله ساده و محدود نیست، بلکه یک جنگ علیه ایران است که برای سال‌ها خاورمیانه را دچار بی‌ثباتی خواهد کرد».

وایت در گفت‌وگو با «شورای سیاستگذاری خاورمیانه»، مؤسسه‌ای در واشنگتن، اظهار داشت: «این حملات تنها برای چند هدف خاص در ایران طراحی نشده، بلکه باز کردن راه تا این اهداف هم جزو طرح است که با حذف بخش اعظم نیروی هوایی ایران، زیردریایی‌های Kilo، موشک‌های ضدکشتی و حتی سیستم موشک‌های دوربرد ایران است که می‌تواند برای کشتی‌های آمریکایی در خلیج فارس خطرناک باشد.

وی اضافه کرد، به شدت نگران پیامدهای حمله اسرائیل یا آمریکا علیه تأسیسات اتمی ایران است که منجر به انتقام شدید ایران خواهد شد.

بوش تأکید دارد که هنوز هم به دنبال راه‌حلی دیپلماتیک علیه ایران است، ولی هیچ گاه گزینه اقدام نظامی را حذف‌شده ندانسته است.

«کنت کژمان»، از کارشناسان خاورمیانه می‌گوید: در صورت شناخت ظرفیت‌های ایران، این وضعیت قابل مدیریت است.

وی گفت: «رهبران تهران بسیاری از کارشناسان را متقاعد کرده‌اند که ایران در حال تبدیل شدن به یک «ابرقدرت» است، اما این کشور بسیار ضعیف‌تر از آن است و هیچ کدام از مقیاس‌های بزرگ بودن را ندارد. اقتصاد ایران با ضعف مدیریت همراه است و تقریبا به جز نفت، صادرات دیگری ندارد. همچنین ظرفیت تولید نفت ایران به سرعت در حال کاهش است و از نظر نظامی نیز چندان برجسته نیست.

بنابراین، دولت آمریکا برای حل مشکل ایران، چندان نباید از راه خود خارج شود، چراکه ایران در موقعیتی نیست که بخواهد به آمریکا صدمه بزند؛ به عبارت دیگر اینها تنها بلوف است».

«کژمان» درباره رویارویی با ایران هشدار داد و گفت: اگر یک معامله بزرگ رخ دهد، آن‌گاه به سود هر دو کشور خواهد بود.
گفتنی است، برخی تحلیلگران این گونه اظهارنظرها را بیشتر نوعی جنگ روانی در پوشش انتقاد از حمله به ایران ارزیابی می‌کنند.



حسین بهنام ::: سه شنبه 85/11/3::: ساعت 12:14 عصر


رکورد تبادل SMS در کشور شکسته شد
تاریخ: 1/17/2007 4:39:00 AM   منبع: baztab

با تبادل 72 میلیون پیام کوتاه (SMS) در روز عید غدیر خم در شبکه ارتباطات سیار رکورد تبادل SMS در کشور شکسته شد.

مهندس وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار با اعلام این خبر به خبرنگار ایستنا گفت: مشترکین شبکه تلفن همراه دولتی کشور (MCI) در روز عید غدیر خم (18دی ماه) با ارسال 72 میلیون پیام، رکورد ترافیک روزانه تبادل SMS در کشور را شکستند.

مهندس صدوقی با رد اخبار مربوط به اختلالات SMS تصریح کرد: با تبادل این حجم پیام در طول یک روز SMS Centerهای کشور به طور متوسط در هر ثانیه بیش از 830 پیام را به مقصد رسانده و به طور متوسط هر مشترک حدود 6 پیام ارسال کرده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار رکورد قبلی تبادل SMS در کشور را روز قبل از عید غدیر خم (17 دیماه) با 71 میلیون بار ارسال پیام کوتاه اعلام کرد. همچنین رکورد پیشین ترافیک روزانه تبادل SMS در کشور با 58 میلیون پیام در روز 30 آذرماه (شب یلدا) ثبت شده بود.

شبکه تلفن همراه دولتی کشور (MCI) در حال حاضر از طریق شش مرکز SMS Center امام خمینی، الغدیر، ارومیه، شهرکرد، مشهد و شیراز به بیش از 13 و نیم میلیون مشترک خود در 1016 شهر کشور سرویس‌دهی می‌کند.



حسین بهنام ::: سه شنبه 85/11/3::: ساعت 12:14 عصر


یا مظلوم

فرا رسیدن ایام سوگواری سالار کربلا امام حسین (ع)  حضرت ابا عبدالله را به تمام عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم و امیدواریم با سوگواری های خود بازهم رنگ زیبایی به این ایام بزنیم.

یا تشنه ی کربلا

اینم یه آهنگ بسیار زیبا که از دوست عزیزم مهرداد قدرت هستش که از وضع  محرم انتقاد کرده و بسیار هم زیباست البته ورژن ? هم در راه است:

  10 شب غم

اینم یه کار از محسن یگانه عزیز به نام کربلا با کیفیت ???

کربلا



حسین بهنام ::: سه شنبه 85/11/3::: ساعت 12:13 عصر


>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 14
کل بازدید :645195
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : حسین بهنام[246]
نویسندگان وبلاگ :
سامی (@)[0]

علی (@)[0]


با سلام هرچی بخواهید در این وبلاگ به نمایش در میاید البته تابع قوانین اسلامی هستم شما میتوانید باشماره ی 09354741298 با من در ارتباط باشید(از طریق sms)
 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<